Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Retningslinjer for sosialt samvær nå

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-03-20, 23:33   #11
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nå

Opprinnelig lagt inn av Pebbles, her.

Antakelsen din er at folk lar barna treffe en venn eller to fordi det er lettest for dem.

Jeg skjønner ikke hvor du kommer fra eller hvor du vil. Hvem tenker ikke? Hvem har ikke respekt? En både tenker og har respekt for folk når en følger myndighetenes retningslinjer.

Holdningen du viser i innleggene dine her er dessverre et godt eksempel på tendensen i some som gjorde at jeg startet tråden. Jeg synes det er bekymringsfullt at folk som holder seg godt innenfor myndighetenes retningslinjer blir rettet en harmdirrende pekefinger mot og snakket til med landssvikerretorikk. Frykt drukner fornuft og anstendighet og det blir raskt en form som er urovekkende.

Og jeg synes holdningene mange viser i tråden forklarer all offentlig dissing som finner sted. Så alle poler er representert og illustrerer problematikken i det minste. Må dog tilføye at jeg selv ikke kunne tenkt meg å påpeke det så lenge folk holder seg innenfor FHI sine retningslinjer, med mindre jeg ble spurt.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:15.