|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Gruffetråden #5
Jeg også på hytta, dro opp før SMS fra kommunen kom om å holde seg hjemme. Men jeg har ingen planer om verken skitur eller mathandling, jeg skal holde meg inne på hytta, til nød en tur ut og gå på skogsveien og holde god avstand om jeg mot formodning skulle møte noen.
#2 |
can-jur
|
Utfordringen er jo at distriktene ikke har helsespørsmål til å takle alle som har dratt på hytta i karantene. Om de blir sjuke. Eller trenger helsehjelp av andre årsaker.
![]() |
#3 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er 10000 ekstra i Sigdal nå, og 30000 ekstra i Hallingdal. Alle kan tenkje at «nett eg er ikkje ein belastning» men det seier litt når det vurderes å kalle inn sivilforsvaret for å sende dei heim att. Då er det faktisk ikkje greit!
#4 |
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gruffetråden #5Jeg er helt komfortabel med at folk som har dratt på hytta ikke får tilbud om helsetjenester der de er. |
![]() |
![]() |
#5 |
Mjau
Medlem siden: Aug 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gruffetråden #5Men de betaler jo skatt og kommunale avgifter må vite. |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Gruffetråden #5Og jeg ser såpass godt på avstand at jeg ikke trenger å bruke briller om jeg går tur i regnvær.
|
|