|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#121 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Coronavirus og ferieplanerAltså, til sommeren regner vel de fleste med at dette er mye roligere? Med varmen? Da er det sikkert LURT å reise til et varmt land! #håpistemmen
|
|
|
#122 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Coronavirus og ferieplanerHar billetter til Spania i mai. Bestilte de i høst. Det er ikke krise om vi ikke kan dra og vi er veldig fleksible, men vil absolutt ikke ende opp på et hotellrom i 14 dager. |
|
|
|
|
|
#124 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Coronavirus og ferieplanerBegynner å bli usikker på om vi gjennomfører Tallinn-turen vi har planlagt i påsken.
|
|
|
#125 |
|
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Coronavirus og ferieplanerFor tiden driver jeg og bestiller ting til New Zealand-turen til sommeren. Jeg hadde håpet at noen av prisene var satt ned, men dessverre. Jeg fokuserer på å kunne avbestille det meste. Så lenge det ikke er reiseråd nå når jeg bestiller, burde jeg kunne få igjen på reiseforskringen på utleggene om det skulle så skje. |
|
|
|
|
|
#126 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Coronavirus og ferieplanerDet kan se mørkt ut for Malaga turen min i Mai. Billetter og leilighet er betalt. I August håper jeg vi kan reise trygt, vi disponerer ingen hytter, ingen plan B.
|
|
|
|
#127 |
|
nju nja njo
|
Sv: Coronavirus og ferieplanerVi avventer sommerferiebestillingen, skal etter planen til sentral-Europa. Boliger som er bestilt kan avbestilles, mens flybilletter venter vi med. Kan godt hende at det blir Norgesferie i stedet.
|
|
|
#128 |
|
|
Sv: Coronavirus og ferieplanerLavender og andre, på sommeren er det veldig rimelig å f.eks. leie hytte på fjellet. F.eks. Hafjell har gondolen oppe og så kan man ga med seg sykkel og ta sykkelturer på fjellet. |
|
|
|
|
|
#129 |
|
Ad astra
|
Sv: Coronavirus og ferieplanerVi har ikke så mange ferieplaner, men vi skal jo liksom flytte til Edinburgh til sommeren. Og vi må jo fortsette planleggingen av det, kan ikke vente å se det an liksom...
|
|
|
#130 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Coronavirus og ferieplanerVi er alltid på Sørlandet om sommeren - det har vi vært siden vi kjørte hytte i 2006. Så vi regner med at ferieplanene består.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#131 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Coronavirus og ferieplaner
Våre er: «Kanskje vi finner på noe om det er penger igjen etter oppussing.»
|
|
|
#132 |
|
Nærmer seg
|
Sv: Coronavirus og ferieplanerVi vurderte interrail i Europa.
|
|
|
#134 |
|
Nærmer seg
|
Sv: Coronavirus og ferieplanerMellomste, som var minst da, husker at vi var i Disneyland når han var fire, men det er kun at han møtte Lynet McQueen han husker.
|
|
|
#135 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Coronavirus og ferieplanerHar holdt leiligheten i Florida i 18 dager, men ikke bestilt fly enda, i år blir det evt litt på sparket om vi drar. Har mer enn nok å holde på med her. En hel hage skal bygges.
|
|
|
#136 |
|
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Coronavirus og ferieplanerFor én gangs skyld er jeg glad for at vi ikke har ferieplaner i boks enda. Den opprinnelige planen for utenlandsferie var enten Italia eller UK, men nå avventer vi til vi ser hvordan ting utvikler seg.
|
|
|
#140 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Coronavirus og ferieplanerVi tenkte i utgangspunktet å ta fly til Italia i juli, være der en ukes tid sammen med våre sveitsiske venner, også ta tog sammen med dem til Sveits og være der en stund, og fly hjem fra Zurich eller Basel. Nå har vi bestemt oss for at vi heller drar t/r Sveits, og ser ting an. Derfra kan vi ta kortere turer til Italia mer på sparket, hvis det er mulig, det er (i utgangspunktet) lett med tog fra Sveits.
|
![]() |
|
|