Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Insta-kutyme (idiotspørsmål)

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-02-20, 15:55   #10
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Insta-kutyme (idiotspørsmål)

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Ingen har snurtet, såvidt jeg vet, bortsett fra ei som til stadighet spør om jeg har sett bildene fordi jeg ikke har kommentert/lika. Men jeg føler kanskje det er litt frekt å be om å følge andre eller si ja til andre når jeg ikke legger noe som helst ut selv? Vet ikke? Derav dette spørsmålet. Det blir jo litt stalker-ish, på en måte.

Men følger du henne? I såfall skjønner jeg jo at hun spør. Uansett, man man ingenting på Insta, og seg er jo bare å forklare hvorfor du er der og evt. slutte å følge vedkommende?

Jeg hadde åpen konto, men har lukket nå. I åpen modus gjorde jeg som Retz, luktet effektivt bort dem jeg av ulike årsaker ikke ville hader. I lukket gidder jeg ikke legge til dem jeg ikke vil, uansett om jeg kjenner dem eller ikke.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:37.