Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hva er alltid i toalettmappa di når du skal på helgetur?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-01-20, 20:09   #1
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er alltid i toalettmappa di når du skal på helgetur?

Hårbørste, tannpirkere, tannbørste og tannkrem har jeg alltid med, reise eller ikke, jeg hater å få belegg på tenna. På helgetur tar jeg i tillegg med shampo, balsam, hårskum, kroppskrem, ansiktskrem, medisiner, truseinnlegg og bomullspads. Alt flytende fylles i mindre beholdere.

Hotellprodukter vet jeg aldri om jeg reagerer på. Sminke har jeg sluttet å ta med for jeg har visst sluttet å bruke det.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-20, 20:59   #2
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Åh, jeg burde kalle det toalettbag.

Linser, linsevæske, hudkrem, ansiktskrem, foundationkrem, tannkrem, tannbørste, mascara, pinsett, barberhøvel, hudsåpe, sjampo, balsam, deodorant, parfyme, sov-i-ro, strikk og hårbørste.
Tror det tar mest plass av alt jeg har med på tur...

Sist redigert av Musemus : 20-01-20 kl 11:48.
Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-20, 21:41   #3
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Åh, jeg burde kalle det toalettbag.

Linser, linsevæske, hudkrem, ansiktskrem, foundationkrem, tannkrem, tannbørste, mascara, pinsett, barberhøvel, hudspesialist, sjampo, balsam og hårbørste.
Tror det tar mest plass av alt jeg har med på tur...

Kan tenker meg det tar litt plass, ja.

Gammel 19-01-20, 22:40   #4
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg reiser mye, så toalettveska mi står stort sett ferdigpakket. Den inneholder omtrent det samme for jobbreise som helg.

Liten plastpose til flyplass-security

Shampo og balsam (fyller over på småflasker), ansiktskrem, ansiktsmaske i engangspakning (en kjempefin 3-i-1-sak jeg har funnet, jeg liker å finne roen på kvelden på jobbreise med ansiktsmaske og morgenkåpe og roomservice ), mirakelserum fra Estee Lauder i sånne små engangsampuller (gjør underverker), pinsett, høvel, lite nål og tråd-sett, ekstra øredobber (fordi jeg ofte glemmer å ha på meg før jeg drar), børste, liten hårspray, sminke (foundation, skyggesett med både hverdag og glam, mascara, lipgloss med farge), hårstrikk, tannkrem, tannbørste, tanntråd, deodorant, liten parfymeflaske, et brett medisin og et brett smertestillende.
Hvis jeg gidder; neglelakk, overlakk/underlakk, og neglelakkfjerner i engangspk. (men da sprenger jeg litt kapasiteten på security-plastposen så det blir hvis jeg sender koffert).

Alt jeg har med av "vått" pleier å få plass i den der posen. Så alt får romslig plass i en medium toalettmappe, sånn med krok til å henge opp.
Som Miss Norway skipper jeg renseprodukter og bruker såpe og vann. Kroppskrem skipper jeg også.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-20, 09:07   #5
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Kan tenker meg det tar litt plass, ja.

Hadde det vært så vel!

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:01.