Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Innreise USA

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-12-19, 00:33   #1
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Innreise USA

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Får jeg svar på ESTA-søknadene på mail, eller må jeg gå inn og sjekke selv på nettsiden?

Du går inn å sjekker søknaden selv.
Når den er ferdig behandlet står det "Approved". Print ut siden hvor søknadsnr fremkommer og ta dette med.
Jeg har aldri blitt forespurt om dette i imigrasjonen, men de anbefaler å ta den siden med.

Hvis du ikke skrev ned den milelange aøknadskoden så må du ha passnr og etternavn.

Det kan ta alt fra 5 minutter til 24 timer har jeg opplevd. Så ikke bli stresset om det tar litt tid før den kommer.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:54.