Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Økologisk og diettmat

Lavkarbo for dummies ...

Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-08-07, 11:27   #11
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lavkarbo for dummies...

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Man får ikke tette blodårer av naturlig fett alene, det er først når man begynner å blande det med raske karbs at det utgjør en fare. De fleste av oss som spiser lavkarbo gjør det faktisk ikke kun for å gå ned i vekt, men pga. HELSEN, selv om noen er uenige.

http://www.woman24.no/vekt_og_kosthold/article32162.ece

http://www.woman24.no/vekt_og_kosthold/article32227.ece

Melkefett spesielt er ikke bra for kroppen og like unaturlig for oss mennekser som bearbeidet kornprodukter. Naturlig fett er selvfølgelig noe annet.

Helt enig med deg, jeg gjør dette av helsemessige årsaker, ikke noe annet. Jeg er føler meg som et annet mennekse når jeg kutter ut raske karobohydrater og blir "råtten" i magen med en gang slutter med det.

Noen her spurte om man ikke blir råtten i magen av lavkarbo Det er det vanskelig å bli for man spiser jo enorme mengder med grønnsaker (det gjør jeg i alle fall). Dobbelt opp med grønt i stedet for potet, ris, brød osv osv. Det er alt annet en råttent for magen.

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:28.