Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juletråden 2019

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-11-19, 20:39   #181
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.403
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2019

Rituals er visst noe "alle andre" vil ha, og jeg ikke skjønner?

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-19, 21:08   #182
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2019

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Rituals er visst noe "alle andre" vil ha, og jeg ikke skjønner?

Enkel løsning: da lar du bare vær å ønske det det!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-19, 22:08   #183
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2019

Er det noen som kan tipse om hva en 11 år gammel gutt kunne like å få i julekalenderen? Jeg synes det er litt vanskelig, foreløpig har jeg forskjellige typer snop/snacks, sokker, flaxlodd, refleks og varm sjokolade m/marshmallows (samt en dag hvor vi alle skal på kino). Blyanter, viskelær og annet skoleutstyr har han nok av. Han er veldig takknemlig å lage julekalender til da, blir glad for alt.
De andre er så mye enklere, særlig for seksåringen er det jo uendelige muligheter hva gjelder hårpynt, smykker, lypsyler, badebomber, glitterlim, duftpenner og alt slikt.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-19, 23:23   #184
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.403
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2019

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Enkel løsning: da lar du bare vær å ønske det det!

Helt klart.. Jeg har tittet litt på det og innsett at jeg slett ikke ønsker meg det. Jeg lar meg bare fascinere av hvor mange fordelt over ulike kontaktflater jeg har mot omverdenen, som synes dette er den perfekte kalender. Eller gave. Eller alt.

Men jeg lever fint med å være rar her.

(det var vesentlig sårere da jeg innså at den nye julefilmen på kino i år, den kommer "alle" til å se med venninner. Og jeg.... Vente til den streames og se den alene eller med mannen. (på kino alene ser jeg slett ikke gleden i i denne sammenheng)

Men ja. Det er bare et trøtt hode som surrer antakelig.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-19, 23:29   #185
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.403
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2019

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Er det noen som kan tipse om hva en 11 år gammel gutt kunne like å få i julekalenderen? Jeg synes det er litt vanskelig, foreløpig har jeg forskjellige typer snop/snacks, sokker, flaxlodd, refleks og varm sjokolade m/marshmallows (samt en dag hvor vi alle skal på kino). Blyanter, viskelær og annet skoleutstyr har han nok av. Han er veldig takknemlig å lage julekalender til da, blir glad for alt.
De andre er så mye enklere, særlig for seksåringen er det jo uendelige muligheter hva gjelder hårpynt, smykker, lypsyler, badebomber, glitterlim, duftpenner og alt slikt.

Min 11 år gamle gutt vil ha det som i fjor og året før og... Ja. En pakke lego som er åpnet og fordelt biter sånn at han får bygge noen tegninger hver dag, fordelt over drøyt halve kalenderen, og de tradisjonelle i de andre dagene. De tradisjonelle inkluderer noen sjokoladenissser, stor sjokoladenissse julaften, kino (med mine foreldre og søskenbarna), bakedag representert med en kakeform, fra skuffen eller ny alt ettersom (baker julemenn tidlig i desember) julebad, representert med en vaskeklut, gjerne en sånn som kommer i en bitte liten pakke, og litt andre aktiviteter.

Søstrene på 4 og 8,5 er fakrisk vanskeligere. Mest fordi jeg gjerne vil finne et sånt "tema" for den halvparten som ikke er felles. Men det blir trolig noe glitterlim, farget bly til trykkblyant, neglelakk og hårstæsj til mellomste og.... Jeg finner vel noe til lillemor også, storesøster er den store helten så muligens mye det samme som henne....

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-19, 23:35   #186
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2019

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Helt klart.. Jeg har tittet litt på det og innsett at jeg slett ikke ønsker meg det. Jeg lar meg bare fascinere av hvor mange fordelt over ulike kontaktflater jeg har mot omverdenen, som synes dette er den perfekte kalender. Eller gave. Eller alt.

Men jeg lever fint med å være rar her.

Det handler jo ikke om å være rar. Det handler om ulike preferanser. Jeg syns ikke det er vanskelig å sette meg inn i at andre liker en hel del ting jeg ikke er så begeistret for, uten at det at jeg ikke er begeistret gjør meg rar.

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

(det var vesentlig sårere da jeg innså at den nye julefilmen på kino i år, den kommer "alle" til å se med venninner. Og jeg.... Vente til den streames og se den alene eller med mannen. (på kino alene ser jeg slett ikke gleden i i denne sammenheng)

Om det hjelper, jeg har slett ikke tenkt til å se den nye julefilmen. Verken med venner eller mannen. Men det er jo perioder av livet også jeg har følt på savn av venner, så akkurat det kan jeg kjenne igjen at er sårt altså.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-19, 23:40   #187
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.403
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2019

Rar var nok feil ord, bare.... Ja, ulike preferanser. Det er ikke merket som ikke fenger meg da, det er produktgruppen, for å si det sånn. Jeg er litt annerledes, heller enn rar

Om jeg ser filmen er sånnsett ikke det viktigste nei, men den ble et symbol på det komplette fraværet av venninner

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-19, 23:44   #188
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2019

Takk for tips Malama. Han leker ikke nevneverdig med Lego lenger, men ellers var det en god idé.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-19, 23:46   #189
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.457
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2019

Om det er noen trøst, Malama, måtte jeg google Rituals for å finne ut hva det var. Og kan konkludere med at den kalenderen er helt, helt nederst på ønskelista mi. Og "den nye julefilmen" aner jeg ikke hva er heller.

Edit: leste gjennom lista over innholdet i Rituals-kalenderen og det eneste jeg skjønte hva var er hand wash, body cream og shower gel.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.

Sist redigert av Input : 06-11-19 kl 23:59.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-19, 23:58   #190
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2019

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Rar var nok feil ord, bare.... Ja, ulike preferanser. Det er ikke merket som ikke fenger meg da, det er produktgruppen, for å si det sånn. Jeg er litt annerledes, heller enn rar

Jeg tror du er helt vanlig. Jeg tror det er like vanlig å like slike produkter som det er å ikke like dem.

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Om jeg ser filmen er sånnsett ikke det viktigste nei, men den ble et symbol på det komplette fraværet av venninner

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-19, 00:01   #191
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2019

Jeg vet ikke om det er noen trøst, men om jeg hadde vært venninna, så hadde jeg sagt nei til å være med å se en sånn film. Så det er ikke alltid det hjelper å ha venner, heller. Jeg vil heller se den nye Terminator!

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-19, 00:10   #192
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2019

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Er det noen som kan tipse om hva en 11 år gammel gutt kunne like å få i julekalenderen? Jeg synes det er litt vanskelig, foreløpig har jeg forskjellige typer snop/snacks, sokker, flaxlodd, refleks og varm sjokolade m/marshmallows (samt en dag hvor vi alle skal på kino). Blyanter, viskelær og annet skoleutstyr har han nok av. Han er veldig takknemlig å lage julekalender til da, blir glad for alt.
De andre er så mye enklere, særlig for seksåringen er det jo uendelige muligheter hva gjelder hårpynt, smykker, lypsyler, badebomber, glitterlim, duftpenner og alt slikt.

Sammenleggbar turkopp i silikon (Clas Ohlsson eller XXL), turbestikk/"spork", foldekniv, LED-lys til å henge i glidelåsdrageren i jakka (Clas Ohlsson), håndvarmer (C.O, XXL, jula, m.m), smarttelefonvanter, kortstokk, dusjsåpe til å ha med i gymmen, sammenleggbar reisetannbørste, jojo, digital temperaturmåler som viser temperaturen inne og ute (C.O., min fikk det i kalender i fjor, og ble overraskende begeistret), pepperkakeform(er), buff i tynn ull, ... det jeg kommer på her og nå.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 07-11-19 kl 00:58.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-19, 00:12   #193
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Juletråden 2019

Jeg bruker ikke å ha julekalender til meg selv og aner ikke hvilken julefilm på kino det er snakk om. Det nærmeste vi kommer julefilm på kino er at vi skal se star wars i romjula.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-19, 00:14   #194
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2019

Takk for tips My. Flere ting der som kan være aktuelle ja, jeg må nok innom Clas Ohlson.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-19, 00:16   #195
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2019

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg tror du er helt vanlig. Jeg tror det er like vanlig å like slike produkter som det er å ikke like dem.

Det tror jeg også. Jeg har heller ikke behov for noe derfra, og får ellers stress av at de som ekspederer tripper etter meg med et brett og spør kvitrende om jeg vil ha te. :surkjerring: Har aldri tenkt over at det gjør meg annerledes, regner med det er mange som meg, men synes heller ikke det er rart at det appellerer til mange. Det er jo en trend med koreansk kosmetikk, og dette konseptet treffer nok ganske bra.

Skjønner hva du mener ang den filmen Malama, selv om det ikke er min type film. En sår følelse.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-19, 00:18   #196
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2019

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Takk for tips My. Flere ting der som kan være aktuelle ja, jeg må nok innom Clas Ohlson.

Men altså, min hadde også blitt glad for badebomber, det fikk han tidligere, da vi fortsatt hadde badekar, og det var alltid stas.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-19, 00:20   #197
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.457
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2019

Hvilken film snakker dere om egentlig?

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-19, 00:24   #198
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2019

Etter tips her gikk jeg bestilt en popcornkalender til eldste, den kommer han til å like!

Og jeg fikk en lakriskalender av en kunde! Lars Burlow? Eller noe sånt.

Og så skal jeg lage surkål denne uken eller neste. Til pinnekjøttet. Skal fermentere det.

Juleplanlegging er I gang!

Klem til deg Malama. Jeg føler meg truffet da jeg inviterte en venninne med på den filmen i går. Det er ikke lett å ha det sånn.

Og Niobe hehe, jeg har sett så mye science fiction med mann og sønn nå at jeg gleder meg til en normal film. 😂

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-19, 00:24   #199
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2019

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Er det noen som kan tipse om hva en 11 år gammel gutt kunne like å få i julekalenderen? Jeg synes det er litt vanskelig, foreløpig har jeg forskjellige typer snop/snacks, sokker, flaxlodd, refleks og varm sjokolade m/marshmallows (samt en dag hvor vi alle skal på kino). Blyanter, viskelær og annet skoleutstyr har han nok av. Han er veldig takknemlig å lage julekalender til da, blir glad for alt.
De andre er så mye enklere, særlig for seksåringen er det jo uendelige muligheter hva gjelder hårpynt, smykker, lypsyler, badebomber, glitterlim, duftpenner og alt slikt.


Små poser med popcorn.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-19, 00:26   #200
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2019

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Hvilken film snakker dere om egentlig?

Sjekk kinoprogrammet så skjønner du det. Julefilmen med stor J. Romantisk "jentefilm" som venninner typisk ser sammen, som sikkert prøver å bli "den nye Love Actually". Husker ikke hva den heter, men du skjønner det når du ser den.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no