Sv: Silikonpupper?
Er det ikke litt urettferdig at vi som har store pupper fra før, kan mekke på dem uten å få kjeft, mens vi må rakke ned på de som har små og ønsker seg store?
Jeg har F-cup i skrivende stund, og ønsker meg en vanlig B-C. Mest av praktiske årsaker, som at når resten av kroppen bruker str 36, er det ikke pent å kle på seg kjole i 44 for å få plass til pupper. Jeg får masser av forståelse for dette i alle slags kretser, og ingen som sier at jeg er forfengelig av den grunn. Jeg vet jo ikke om det er vanlig å oppleve den samme problemstillingen med små pupper, men det skal jeg heller ikke sette meg til doms over.
På jobb som barnepleier har jeg blitt overrasket gang på gang over hvor normale og "naturlige" silikonpupper kan se (og kjennes) ut, og jeg mistenker at de av de vi klarer å avsløre med det blotte øye, ikke er særlig representative for alle de som har operert inn eller ut noe av puppene sine. Dessuten er det nok ganske mange flere som får silikon til en B eller C-cup, enn de bimboene som stikker seg ut i wet-thirt-konkurranser med E-cup som står av seg selv..
Når det er sagt, stiller jeg meg også på "skeptisk"-sida når det er snakk om plastisk kirurgi uten medisinsk begrunnelse.