Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Forslag til noe jeg kan lage og selge på julemarked

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-19, 09:27   #1
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Forslag til noe jeg kan lage og selge på julemarked

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Har du lese den boka med ho som pakker om drops frå Nille i nye poser, medan dei rundt sel håndlaga såper?

Denne ideen likte jeg! Man får vel kanskje tak i kjempe-pakker med drops på en eller annen butikk som europris, rusta, e.l.?

Gammel 24-10-19, 09:37   #2
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Denne ideen likte jeg! Man får vel kanskje tak i kjempe-pakker med drops på en eller annen butikk som europris, rusta, e.l.?

Er det innafor Steiner-messsig?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-19, 11:46   #3
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Er det innafor Steiner-messsig?

Don't ask, don't tell?

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-19, 12:20   #4
Høst
Ad astra

Høst sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 339
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg mener for den forelderen som må kjøpe inn ingredienser OG lage dette.

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Det er vel en del av pakka med å ha barn på Steinerskolen.

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg tenker også at det er hva man kan forvente når man har barn på Steinerskolen.

Jeg har ikke barn på Steinerskolen, men kjenner folk som har barn der, samt barn på andre typer private skoler. Våre går/har gått på privatskole, og det er en av tingene som er mest markant - på den ene siden er det en del ting som er mye mer ressurskrevende både i innsats og penger enn det var i den offentlige skolen, på den andre siden er det ofte mer støttemuligheter dersom man ikke har mulighet kombinert med stor forståelse fra andre foreldre dersom man ikke kan bidra. Vår erfaring i alle fall.

På vår skole har man feks ett årlig arrangement hvor alle skal bidra med noe spiselig - for vår del endte det med kostnader på 1400 i år. I fjor var det billigere, da, men det er så etablert at vi ikke reagerte på det.

Ad mulige ting - slike markeder er gjerne steder hvor jeg kjøper ting som urtesmør, urtesalt osv. Urtesmør er supergodt, og kanskje mulig å lage i stor mengde, dele opp og pakke i cellofan?

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:54.