Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Klestips til en rund kropp?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-10-06, 14:58   #10
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klestips til en rund kropp?

Jeg er også sånn "jevnt over stor"

Har ei smal midje, brede hofter, litt rompe og litt ekstra lår

Jeg bruker bukser fra B Young (simple wish), de passer fint til min figur. Så bruker jeg en del "omslagstopper", som fremhever midja mi..
Så har jeg nå kjøpt meg to jakker, som er litt korte.. med bredt strikk nederst, da får jeg fremhevet midja mi litt igjen..

Jeg er ikke noe skjørtdame, men jobber med saken. Har fått kjøpt meg to par støvletter iallefall! Er faktisk en del som passer oss med litt fotballlegger nå

Og ang hår: jeg hadde også ganske langt hår, som jeg fort satte i hestehale da jeg var rund i ansiktet... det var ikke særlig kledelig. Klipp det opp litt, få det litt gradert. Da blir man mye "nettere"

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:48.