|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
flisespikker
|
![]() Godteri/småkaker uten gluten/sjokolade, eventuelt også vegansk?Har noen tips til oppskrifter på godteri og småkaker uten hverken gluten eller sjokolade? Er også interessert i veganske oppskrifter, og hvis noe tilfredssttiller alle kravene, er det selvsagt flott.
![]() |
#2 |
I mål
|
![]() Sv: Godteri/småkaker uten gluten/sjokolade, eventuelt også vegansk?Gluten- og melkefri inspirasjon har en del egnet, tror jeg. Jeg har ikke prøvd noe særlig der fordi vi bruker melk. Men det er godt utvalg der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Godteri/småkaker uten gluten/sjokolade, eventuelt også vegansk?Kokosmakroner er gluten/sjokoladefrie. Jeg har brukt oppskrift fra detsøteliv.no.
![]() |
![]() |
#5 |
flisespikker
|
![]() Sv: Godteri/småkaker uten gluten/sjokolade, eventuelt også vegansk?Ja, kokosmakroner tenkte jeg også på, Niobe.
![]() |
#6 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Godteri/småkaker uten gluten/sjokolade, eventuelt også vegansk?Jeg lager noen VELDIG gode sjokoladeboller som holder i en evighet. Disse, men i stedet for kokos så blandet jeg i poppet quinoa (har det på Søstrene Grene bl.a.) og bokhvete for knas. Yum-my! De er så gode.
![]() |
#7 |
flisespikker
|
![]() Sv: Godteri/småkaker uten gluten/sjokolade, eventuelt også vegansk?De ser veldig gode ut, men nå var det spesifikt ting uten sjokolade jeg så etter.
![]() |
#10 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Godteri/småkaker uten gluten/sjokolade, eventuelt også vegansk?
Tenker du på de jeg la ut oppskrift på? Det er masse daddel i dem, så de blir ikke tørre uansett. Men om man liker kokos er det godt å ha det i.
![]() |
#11 |
I mål
|
![]() Sv: Godteri/småkaker uten gluten/sjokolade, eventuelt også vegansk?Jeg har ikke prøvd disse glutenfrie, men tipper det går fint. Veldig gode. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Godteri/småkaker uten gluten/sjokolade, eventuelt også vegansk?Pikekyss fyller alle kriteriene dine
![]() |
#14 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Godteri/småkaker uten gluten/sjokolade, eventuelt også vegansk?Disse er veldig gode!
![]() |
|
|