|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Twentyfour Finse anorakk, hvor selges det i fysisk butikk?Ah, det kunne jeg fortalt deg, de er store i størrelsen, ja. Jeg ønsker meg en, men jeg må ha barnestr. i disse.
![]() |
![]() |
#2 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Twentyfour Finse anorakk, hvor selges det i fysisk butikk?
Det er flere her som har sagt de er store i størrelsen, så det må jeg ta på min egen kappe.. Teit å bestille 38 når jeg bruker 34-36/XS til vanlig. MEN alt av yttertøy kjøper jeg oftest i 38 eller M. Rett og slett fordi det ellers er for kort både her og der. Det er som regel ikke bomsete heller, synes jeg. I motsetning til andre klær. Men her tok jeg rett og slett feil. Tror det er første gang 36 har vært langt nok på armene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Twentyfour Finse anorakk, hvor selges det i fysisk butikk?Da har jeg fått ikke mindre enn to slike jakker i hus, og jeg er litt i tvil om hvilken jeg skal beholde. Str 38 er veldig bomsete, 36 sitter fint på, men er kanskje ørlite kort på armene. Jeg har prøvd den med fleece under også, og den er ikke stram og sitter pent, men den er litt kavete å dra over hodet, betydelig annerledes enn en jakke. Men det går greit. Jeg må kanskje bare venne meg til klær som tres over hodet... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|