|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Hvilket parti har du stemt på? Du kan stemme på flere for å dekke begge valg | |||
Mdg |
![]() ![]() ![]() ![]() |
27 | 12,98% |
Sp |
11 | 5,29% |
Frp |
1 | 0,48% |
Ap |
55 | 26,44% |
Krf |
6 | 2,88% |
Rødt |
16 | 7,69% |
Bompengepartiet |
1 | 0,48% |
Pp |
0 | 0% |
Kystpartiet |
0 | 0% |
Lokal By/gdeliste |
2 | 0,96% |
Høyre |
30 | 14,42% |
Venstre |
19 | 9,13% |
Liberalistene |
0 | 0% |
Sv |
62 | 29,81% |
Andre |
0 | 0% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 208. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Klar
|
![]() Sv: Hva skal du stemme?
Hva tenker du er taktisk smart å gjøre i en slik situasjon? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal du stemme?Jeg skal ikke stemme i år. Jeg flyttet 1.juli og man må stemme i den kommunen man sto oppført i 30.juni. Jeg har ingen interesse av hva som skal skje i den kommunen jeg flyttet fra. OM jeg skulle stemt, tror jeg at jeg ville landet på SV, som sist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Panzerekstremfeminist
|
Jeg tenker at ved å stemme motpol, så kommer flere fra den fraksjonen inn i kommunestyret - og at det er en god ting. Jeg har ikke stor tro på at Høyre kommer til å miste posisjon, men jeg har tro på at et kommunestyre med en sterkere opposisjon kan gi litt annerledes dynamikk. Og så tror jeg de unge også ute hos oss, stemmer annerledes enn de voksne, venstre og MDG var jo de store skolevalgvinnerne. SÅ hvis de unge velgerne stemmer, kan det bety en endring i maktbalansen, selv om vi nok får ordfører fra samme parti som vi alltid har hatt.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Samme taktikk, nå er FrP femte største parti. Fortsatt 43% til Høyre, det samme som de neste fire partiene tilsammen. Det virker nytteløst i denne kommunen.
![]() |
|
|