Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva irriterer deg på SoMe?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-08-19, 13:12   #1
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva irriterer deg på SoMe?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg har en variert venneliste og en variert feed, alt fra antivaksine til konsertfotos til «basic norsk dame 35-55»-poster til politiske erklæringer til matlaging og sjukt mange annonser til hus som er hakket for dyre for meg på Nordstrand.

Hva er det slags poster? : sammealder:

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-19, 15:15   #2
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva irriterer deg på SoMe?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg skjønner at folk kan se det, men jeg jeg synes det er sosialt klønete å bringe det på banen.

Jeg også ble overrasket over dette til å begynne med - jeg hadde tenkt at folk la igjen en "likes" på helt ... ehe ... ikke-meningsbærende poster. (skjønner godt at mange ikke vil diskutere ting som pels, politikk etc. Jeg elsker jo å diskutere, men FB er generelt en dårlig plattform for tråder, så det gjør det vanskelig å se hva som er svart på hva. Det at man ikke innkluderer sitater gjør at det kan være vanskelig å svare på innlegg med mange momenter. Man er kanskje likegyldig til ett argument, sterk motstander av det andre argumentet og enig i det tredje) Kanskje spesielt på innlegg hvor det er ekstra hyggelig å få likes som feks "Har mistet x, er det noen i y som har sett den?"

Men jeg observerer at mange bare leser uten kommentarer eller likes. Og for meg er det i og for seg "kjent" - har jo hengt på forum og før det irc.

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Hva er det slags poster? : sammealder:

Hiver meg i popcornskåla og venter sammen med Tangerine

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:30.