Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-05-19, 08:42   #101
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Kjøpt diverse klær til yngste på facebook. Greit å kunne hente. Skjorte, chinos og shorts.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-19, 10:54   #102
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Mulig jeg skrev dette før i tråden, men da vi kjøpte hytte, så ble den stort sett innredet fra Finn. Den sofaen der er den "dyreste" vi har i vårt eie - den er knallgod!

Nå er jeg ekstremt fornøyd med å ha omtrent totalt ominnredet første etasje i huset - tre stuer/allrom og ett soverom, bare med å flytte rundt på det vi har, og komplettert fra Finn. Unntaket er ny madrass til eldstemann.

Nå gjelder det bare å få solgt det som ble til overs - det er alltid litt plunder og heft.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-19, 10:56   #103
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Ja, og så fikk jeg endelig ryddet og flyttet en gammel kommode (som vi i sin tid arvet fra de vi kjøpte leiligheten vi kjøpte for 18 år siden fra), og fylt den med arveklærne vi fortløpende legger bort sånn at slekt og andre kan lete gjennom og se om de vil ha noe, når de kommer innom. Har alltid et lite lager med sånt, og det har ligget i plastposer i en krok i kjelleren.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-19, 11:16   #104
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Ungene har lenge ønsket seg en airtrack til å ha i hagen (oppblåsbar turn-matte), og på søndag kom det ut en på finn rett i nærheten av oss. Og når de blir lei får jeg helt sikkert solgt den videre.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-19, 18:20   #105
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Jeg leste om CDs anbefaling av Fermob-møbler i tråden om utemøbler, og fant kaféstoler fra på Finn. no. Hentet i Oslo etter et jobbmøte i forrige uke, og er nå i ferd med å finne to brukte bord her lokalt. Liker at de tåler vær og vind, og at de er sammenleggbare til vinteren. Og at de finnes brukt Bordet vi bruker nå er 13 år gammelt og relativt gyngete, så det blir opptenningsved.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-19, 21:44   #106
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.650
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Jeg har innredet mesteparten av nyleiligheten med bruktkjøp, både fra Finn og ymse brukthandler. Har stadig søk på Finn.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-19, 23:31   #107
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Vi har foreløpig ikke kjøpt en eneste sykkel til ungene ny, kun brukt via Finn eller Facebook. Det vil muligens endre seg når tiåringen må ha større sykkel snart. Ellers har vi akkurat kjøpt en kommode på Finn som vi bruker som skjenk i TV-stua. Vi sparte noen hundrelapper, og mannen sparte arbeid på montering (frøkna har en mindre av samme type på rommet sitt, og den var visst tidkrevende å montere).

Jeg skulle ønske vi var like flink til å selge/gi bort som vi er til å kjøpe brukt, men det er litt styrete, og folk er ikke så flinke til å dukke opp bestandig.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-19, 19:05   #108
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Jeg har pyntet et rom i kjelleren med Kählers stripevaser, tre 20 cm vaser til 200,-, hadde ingen fra før. Og ubrukt iPhone 8 pluss 256 GB og AirPods i originalesker til en sånn pris at jeg tror fortsatt at jeg har blitt lurt.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-19, 19:30   #109
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Så fint at denne tråden kom opp! Jeg har kjøpt kjøkkenbenk på Finn, og nå har jeg et søk på internett- og dabradio. Ser også ut som Hiawata må ha ny vinterjakke, igjen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-19, 19:58   #110
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Mine siste kjøp er en Siesta fotskammel som jeg hadde lett etter lenge, Nokia 8 og en Nutribullet. Også har jeg gitt bort masse klær, leker, kosedyr med mer.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-19, 20:07   #111
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.737
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Jeg har nettopp kjøpt vognpose til barnebarnet, tidligere bruktkjøp til samme formål er vogn, seng og høystol. Utstyr som hun kan bruke når hun er på besøk hos meg.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-19, 20:15   #112
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Venter på en jakke til yngste. Kjøpte den på finn.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-19, 21:33   #113
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.627
Blogginnlegg: 259
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Jeg har vært mye på finn det siste året, og funnet klær til meg selv, playstation og noen småmøbler. Jeg selger litt innimellom, og gir bort ting jeg ikke bruker på en lokal fb-gruppe.
Har akkurat lett etter gulvlampe, rammemadrass og kommode i nabolaget.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-19, 00:11   #114
cora
både her og der
 
cora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.834
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Har innredet hele stuen og kjøkkenet med møbler fra den lokale bruktbutikken, Finn og arvegods. Unntaket er en IKEA-hylle. Så artig å gjøre kupp! Kaffeservise, middagstallerkner osv. er også kjøpt brukt.

__________________
Cora og tre avkom (1999, 2001 og 2002)
cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-19, 01:14   #115
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.973
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Har ikke kjøpt noe, men kvitte meg med litt.

Og som hos Tallulah, så må vi nok på leit etter vinterjakke til eldste. Igjen.

__________________
Gutta 2005 og 2007

Sist redigert av star : 14-08-19 kl 12:35.
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-19, 09:06   #116
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Storesøster er stadig på Finn for å se etter ting til seg selv eller hesten sin. Finner litt her og der

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-19, 10:12   #117
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Vi kjøper og selger mye på Finn, mannen spesielt. Han kjøpte akkurat kombiskap til å ha i garasjen, og solgte samtidig en liten fryseboks vi hadde hatt stående der. I går hentet han brukt tørketrommel til utleieleiligheten, kjøpt for en hundrelapp på Finn (av folk vi kjenner).

Neste som skal ut på markedet, er nok frøknas tripp trapp-stol. Barneklær orker vi ikke å selge, men gir dem stort sett til Fretex eller kjentfolk.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-19, 10:28   #118
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Haha, vi fikk også kombiskap i hus i går. Har lett en stund etter et venstrehenglset et. Det vi har har ødelagt dør på fryseren, så den står full av is og er ubrukelig og sløser strøm.

Rydder for tiden, og prøver å kvitte meg med ting på Finn, men fy for et pøt det er.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-19, 11:59   #119
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Vi har solgt en del på finn opp gjennom årene, men jeg skal innrømme at terskelen er litt høy til tider for å legge ut fordi det er en del stress med det.

Mht kjøp av klær så liker jeg 'tise bedre og bedre. Jeg har gjort noen skikkelig gode kjøp der i det siste.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-19, 12:29   #120
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.434
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Jeg følger med på flere salgsgrupper på facebook, og er forundret over budrunder som går over stokk og stein. Fulgte med på en sofa her om dagen, den gikk for prisen av en ny, rimelig sofa av tilsvarende størrelse. Enda det sto at de har hund og at det var flekker på sofaen.
Forundret over at folk byr flere tusen uten å ha sett gjenstanden engang. Noen tilbyr å komme og se og prøvesitte, og noen ytterst få spør om det.

Har en del greier som jeg skal prøve å få solgt unna i løpet av høsten.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no