Sv: Liker dere campingferier?
Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.
Jeg var akkurat som deg, oppvokst med hytte og skjønte virkelig ikke vitsen med fastboende campingvogn. Bare tanken gjorde meg smått fnisete. Men nå har jeg svigerforeldre med fast campingvogn. Den ligger i et område hvor de har båtplass 20 meter unna, strand, fin liten hage, hyggelige naboer og mye fin natur. Hyttene i samme område koster flerfoldige millioner, og er noe menneske rmed normal inntekt aldri vil ha råd til. De har ikke arvet en hytte slik mange andre. Derfor har de campingvogn fast på samme sted. Og nå syns jeg det er helt flott. Disse campingvognene ligger slik at alle har det ganske privat, og minst like privat som mange hytteområder.
Mamma og pappa har campingvogn stående fast, før på en annen plass, i 20 år. var en 7 vogner der. Men de måtte flytte og nå står de på gården til søskenbarnet til mamma. ikke helt oppe på gården da men nede atmed elva
Med vi \de har aldri hatt spikertelt og sånt styggesaker.
Bare vanlig fortelt om sommeren.
Campingvogn er jo mye billigere en hytte, og mye lettere å vedlikeholde
Campingvogna er boltet fast med det er mest for om det blir storm og sånt.
Tar vel et par timer så er campingvogna løs.
Vi har aldri brukt den til ferie.
Ikke sett vitsen med at vi har kjørt nordover vært der i 3 uker å kjørt hjem.
Om vi skulle ha hatt vogna med hadde det tatt mere en 18 timer ,som vi bruker i dag på å kjøre oppover.
Og der oppe har vi jo hus så