Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden # 4

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-08-19, 09:39   #11
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Jeg tror dere ender opp med å rive og bygge nytt, og da må det nok søkes og bes om dispensasjon (og det er ikke sikkert dere får...). :unnskyld:

Eller tenker dere å rive tak og en vegg, og dermed komme utenom søknad?

Jeg er så heldig å kjenne en flink arkitekt som har gjort en KANONjobb med søknader til alle mulige instanser i forbindelse med ombyggingen av skolen (vernet bygg), og har avtalt å investere et par timer med henne, for å både se på mulige løsninger (det blir enten å gjøre det som "tilbygg" av eksisterende eller å grave den helt ned og trekke den langt fra veien, tror jeg) og å nøste opp i søknadsfloka. Jeg tror ikke det er vanskelig å få dispensasjon i og for seg ("denne får alle dispensasjon for, for det er jo ingen som har plass til å ha 15 meter fra vei til garasje", som damen på plan og bygg sa. Ja, det er jo en finflott og ikke-byråkratisk regel. ), men mer at det er flokete og jeg er redd for ørten ekstraomganger. Blant annet om vi utløser "nye krav gjelder" på parkeringsplasser og plutselig må ha fire plasser på egen tomt. (Boligen er registrert som tomannsbolig. Det kan også gjøres om, men er en egen sløyfe med sine egne greier. )

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:11.