|
Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Dagens besteforeldre - egotrippere?
Ok, da er vi veldig ulike. Jeg forventer at familien vår stiller opp så vi får gått på teater begge to, feks, og de forventer tilsvarende tilbake. Jeg gidder ikke være med på å skape et samfunn der vi ikke kan forvente annet enn livsnødvendig hjelp av hverandre.
![]() |
![]() |
#2 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Dagens besteforeldre - egotrippere?
Da synes jeg du skal gjøre det, siden den er utgangspunktet for debatten.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dagens besteforeldre - egotrippere?Det er jo sårt besteforeldre ikke prioriterer barnebarna. Det kan jeg godt forstå. Så er det jo ofte slik at besteforeldre som prioriterer barnebarna gjerne gjør det på en måte som avlaster foreldrene. Mine har hatt fokus på barnebarna i det å skape relasjon. Det er klart det blir en bonus for oss når de har hentet, hatt på overnatting og ønsket å tilbringe tid med oss og barna våre. Vi tilbarakte mye tid med foreldrene også før vi fikk barn så vi fortsatte den gode relasjonen da barnebarna kom.
![]() |
|
|