Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Spinnoff - sydentur med surt barn

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-07-19, 01:07   #11
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff - sydentur med surt barn

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Jeg synes det er en uting å mene en hel masse om hva andre bruker ferien til. I hvert fall å ha innvendinger eller snakke NED andres valg. Jeg bryr meg selvsagt ikke om hva andre gjør, men er ærlig hvis noen spør meg om MINE feriepreferanser - og er ærlig på hvorfor jeg velger et ene fremfor det andre.

Ungene har selvsagt hatt ferieformer utifra (særlig) mine og mannens valg og ønsker. Vi har jobber og hverdager som ikke innebærer (sikker) fri i helger eller 8-16 i uka, så i mine 3 tilmålte ferieuker ønsker jeg å være litt utilgjengelig uten mulighet til å "skulle bare"... Jeg er skikkelig dårlig på å slappe av hjemme, og vi drar derfor av gårde etter mitt ønske. Jeg ønsker helst sol og varme, men hvilket land, eller om det er charter eller ikke er meg revnende likegyldig - jeg er og blir turist uansett hvor jeg reiser. Ungene er mer fleksible enn meg.

Jeg opplever ikke at noen her har snakket ned andres valg, eller ment noe om hva andre bruker ferien til. Oppfatter du det slik altså?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:57.