Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Hva leser du nå? Ny tråd!

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-05-19, 12:29   #1
Fuja
Superaktiv

Fuja sin avatar

Medlem siden: May 2013
Hvor: Tromsø
Fuja er litt kulFuja er litt kul
Standard

Sv: Hva leser du nå? Ny tråd!

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Akkurat nå leser jeg VOX by Christina Dalcher, en roman hvor et regjeringsskifte i USA fører til at samfunnet går tilbake i tid. Kvinner får ikke ha pass, og de får kun si 100 ord om dagen. Skriving, tegnspråk og annen form for kommunikasjon, blir slått ned på. En dystopi hvor kvinners stemmer blir kneblet. Jeg har ikke kommet så langt enda, men foreløpig er det en veldig interessant bok. Boka følger Jean som er mor til fire, bor i suburbia og er gift med Patrick.

Har du lest den ferdig? Jeg er litt på gjerdet om jeg skal kjøpe den eller ikke. Ser anmeldelser av det er splittet.

Fuja er ikke aktiv  
Gammel 19-05-19, 11:54   #2
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fuja, her.

Har du lest den ferdig? Jeg er litt på gjerdet om jeg skal kjøpe den eller ikke. Ser anmeldelser av det er splittet.

Ja, den er jeg ferdig med. Jeg likte den opp til et visst punkt, og syntes den tapte seg sånn midtveis ca og ut. Men liker idéen i starten, selv om den ikke blir fullført.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 19-05-19, 13:55   #3
Fuja
Superaktiv

Fuja sin avatar

Medlem siden: May 2013
Hvor: Tromsø
Fuja er litt kulFuja er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Ja, den er jeg ferdig med. Jeg likte den opp til et visst punkt, og syntes den tapte seg sånn midtveis ca og ut. Men liker idéen i starten, selv om den ikke blir fullført.

Da orker jeg ikke å bruke penger på den rett og slett.

Fuja er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:55.