|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#11 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Knuse disse jævla sosialisteneJeg er litt på lag med rine her. Synes selvsagt uttalelsen er helt på trynet, men den er det den er, helt utilslørt, blodharry, og sånt som Per Sandberg, Martin Schanke og andre i samme kategori også lett kunne ha sagt, uten at jeg hadde tatt det særlig høytidelig. Og det viser ganske tydelig hvem hun er, og er sånn sett ganske nyttig, så jeg nøyer meg med å bare riste oppgitt på hodet. Jeg synes retorikken til Sylvi Listhaug er mye, mye verre. Den er sleip og utspekulert, pen og glatt utenpå, og grotesk inni. Som sagt i en annen kommentar i en avis jeg leste, politikken deres bekymrer meg mye mer. Og jeg er redd for at det å blåse opp slike ting som dette tar fokuset vekk fra nettopp det som er det mest skremmende med FrP. Ikke språket de bruker, men innholdet i det de sier. Og da mener jeg ikke det bokstavelige innholdet i det å "knuse" sosialister, som alle skjønner er sagt i overført betydning.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 06-05-19 kl 20:22. |
|
|
|
|
|