|
|
#781 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?
Fornøyelige nok, på en veldig, veldig lettvint måte. Du leser dem kjapt og underholdes nok, men du har glemt dem etterpå. Ultralette, omtrent som Marian Keyes-bøker.
|
|
#783 |
|
intro
|
Du er ikke alene, nei. Den var for så vidt grei nok, men litt sånn påtatt-varm-og-morsom-pjattete. :gretten leser:
|
|
|
#784 |
|
kamerat
|
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Jeg har visst begynt på HP7 for andre gang, jeg.
|
|
#785 |
|
I mål
|
Den venter her også og har ventet lenge. Min mor lovpriser den, men jeg er skeptisk? Tydeligvis med god grunn? |
|
|
|
|
#786 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Harry Potter and the deathly hallows så klart! |
|
|
#787 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nja, jeg fikk lest 100 sider på sengen i morges og kom straks mer inn i det. Den boka burde vært filmatisert. Man får så mange fine bilder i hodet. Jeg synes i grunnen det er en bra bok, jeg. |
|
|
|
|
#788 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Har nett lest marekors,frelseren og snømannen av Jo Nesbø. Snømannen var helt utruleg bra(skummel!) |
|
|
#789 |
|
Viking F.K !!
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?bok nr 30 i serien ingebjørg olavsdatter.. |
|
|
|
|
#790 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?"Red carpets and other banana skins" av Rupert Everett - hans selvbiografi.
|
|
#791 |
|
Prøver så godt jeg kan :)
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() |
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?historikeren, har ikke fått starta på den enda. siste bok jeg leste var deadly hallows. |
|
|
|
|
#792 |
|
Skriv og skriv og skriv
Hvor: Det meste er nord
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Den trettende fortellingen.
|
|
#793 |
|
Fola Blakken
|
Og jeg leser HP6, for jeg er så motvillig til å forlate magiens verden.
|
|
|
#794 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Jeg klarer ikke lese på senga, men boka jeg leser akkurat nå heter "What came before he shot her". Den er skrevet av Elizabeth George.
|
|
#795 |
|
Borte
|
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Vindens skygge. Hvis jeg kommer skikkelig i gang snart.
|
|
#796 |
|
Fångad av en stormvind
Hvor: Frittgående
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Harry Potter #1
|
|
#797 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Nattbordet mitt er der, men bøkene er nedpakket eller gjemt bak flytteesker. Har lyst til å legge Don Quote (riktig stavet?) på nattbordet når jeg finner den. Har lest et par hundre sider, men den er for tung til å ha i sekken, det må bli hjemmelesing av den. Og så har jeg et Shakespeareskuespill jeg ikke har lest ennå (leser heller enn å se på skuespill, det er ganske fornøyelig til tider). |
|
|
|
|
#798 |
|
Peppy!
|
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Jeg sitter fortsatt med HP7. Det er jo umulig å bli ferdig, jeg har ikke nok tid. Det er nedtur hver gang bussen annonserer at neste stoppested er mitt destinasjonspunkt. Spennende bok. |
|
|
|
|
#799 |
|
intro
|
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?I går leste jeg Webers lov av Arne Berggren - en ganske trist bok. Nå har jeg begynt på krimromanen Øyne blå av Jan-Sverre Sivertsen (en av mange bøker som har funnet veien fra billigkurven til min bokhylle).
|
|
|
#800 |
|
Går stille i dørene
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Jonathan Strange and Mr Norrell. Jeg storkoser meg. Og så herlige lange fotnoter! |
|
|
![]() |
|
|