|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?Jeg tenker at det denne videoen viser med all mulig tydelighet er at Trond Giske overhodet ikke har skjønt hva denne saken handler om og har handlet om fra starten. Jeg blir sur på alle meetoo-utsattes vegne av Giske-saken blir omtalt som en del i en maktkamp. Han har i alle år hatt rykte på seg for å være en notorisk og veldig pågående skjørtejeger.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Leser
|
![]() Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?
Problemet er at det er en del av en maktkamp. Det kommer i tillegg til det du snakker om. Jeg tror det er lurt å være åpen for at #meetoo bare er ett av problemene i denne saken. Men det gjør det veldig vanskelig å diskutere det.
![]() |
#3 |
Panzerekstremfeminist
|
Poenget mitt er at helt uten at det hadde vært noen maktkamp i toppen av AP - så er dette helt uakseptabel oppførsel - og ikke minst - helt uakseptable holdninger til hva han selv kan tillate seg for en tillitsvalgt på høyt nivå. Så for meg blir maktkampreferansen bare støy som tar oppmerksomheten fra selve saken, nemlig at i 2019 KAN man ikke være en innpåsliten grabukk samtidig som man er i en betydelig matkposisjon.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Søt og rar
|
Gitt situasjonen tror jeg for så vidt at den videosnutten var det beste for partiet sin del. Når han så grundig avslører svakhetene sine og spolerer sin litt absurd barmhjertige "nye sjanse" allerede før han formelt har fått den.
![]() |
|
|