Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Tips til folk som aldri har sett serier ...

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-01-19, 08:11   #31
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tips til folk som aldri har sett serier ...

For den aldersgruppa, som ikke helt vet hva de liker, tenker jeg som flere at serier basert på «tiden og menneskene» er fine. Flere britiske serier er nevnt.

Danmarks radio har laget flere slike serier med klasse - Matador og den senere Krøniken er sånne som alle elsker. De har også laget en som kanskje ikke er så kjent i Norge, Bryggeren, som tar utgangspunkt i etableringen og oppbyggingen av Carlsberg bryggeri.

Vet ikke om disse kan strømmes, de to første har jeg kjøpt på dvd i Danmark, den siste fins nok også.

For min egen del likte jeg House of Cards, men det blir kanskje litt tainted love, sånn i ettertid.

En serie jeg ikke har sett selv, men som har blitt nominert til flere priser over tid, er britiske Teachers. Komedie-drama, en sjanger som kanskje har en bred appell? Hvis de er lærere, er det antakelig poenger som lærere kjenner igjen mer enn andre.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Teachers_(UK_TV_series)

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:59.