|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Lesesirkel for dummies: Kristin LavransdatterJeg leste dem som pensum og hatet hvert sekund. Selv om jeg ikke liker GoT heller. Men jeg synes den siste sluttet veldig bra da.
![]() |
![]() |
#2 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lesesirkel for dummies: Kristin Lavransdatter
Jeg leste bare Kransen, og hatet den. De to andre gadd jeg ikke prøve på engang. Styrer unna KL i norskklassene mine også, jeg orker ikke å prøve å late som om jeg er i hvert fall litt entusiastisk.
![]() |
#3 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lesesirkel for dummies: Kristin LavransdatterJeg elsket alle tre Kristinbøkene da jeg leste dem første gang for mer enn 40 år siden (neeeei, det er ikke sant at jeg snart er 60?? Si det ikke er sant! (avsporing over)). Vi var flere som leste og diskuterte da også på skolen. For ti år siden prøvde jeg på nytt og de fenget over hode ikke, jeg ga opp halvveis i bok nr 1. Nå tror jeg tråden inspirerer meg til å prøve igjen, med en annen innfallsvinkel. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|