Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kul hettegenser til 13-åring? Og såpegreier?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-12-18, 08:53   #21
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kul hettegenser til 13-åring? Og såpegreier?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Jeg er klar over at HM og Cubus har hettegensere, altså. Begge barna her har bare sånne rimelige klær, så jeg tenkte det kunne være noe litt ekstra til jul.

Ja, men det som er greia her er at det ene ikke er noe mer ekstra enn det andre. Så når jeg skal finne en "kul" hettegenser til min så må jeg bare ut på leting i diverse butikker, til jeg finner noe som er kult i hans øyne. Og det kan være på skatebutikk, sportsbutikk, H&M, Cubus, Ali Express eller på Outland, for den saks skyld. Alt etter hvilket utvalg de har til enhver tid. Men sånt som Session og tilsvarende butikker har litt dyrere merker.

Vet bare at hvis min 11-åring hadde fått en dyr hettegenser i et "kult" merke så hadde han trolig likevel foretrukket skolegenseren, hettegenseren med logoen til fotballklubben, eller den billige kinagenseren med fortnite-motiv, mens den kule hadde blitt liggende i skapet. Så litt perler for svin her altså. Men de er jo forskjellige, og jeg vet at søskenbarnet hadde blitt veldig lykkelig for å få en merkegenser, også på den alderen. Han er skategutt, og liker Volcom, DC og den slags.

Sist redigert av My : 18-12-18 kl 09:43.
My er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:36.