Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Ny kjøkkenmaskin, noe nytt siden sist?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-12-18, 14:55   #11
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny kjøkkenmaskin, noe nytt siden sist?

Siden det var en slik vi hadde i min oppvekst, så var det dette som var KjøkkenmaskinTM i mitt hode, og den første jeg lærte å bruke, uten at jeg hadde andre å sammenligne med (det vil si vi hadde vel en oransje Kenwood major før det, men det var da jeg var for liten til å ha noe forhold til den, langt mindre bruke den). Så jeg har aldri tenkt over at den ikke skulle være brukervennlig, noe mer enn en vanlig støvsuger, kaffetrakter eller andre husholdningsapparat. Men nå er jeg jo vent på Kenwood igjen, så det kan hende jeg ville se annerledes på saken nå.

Jeg irriterer meg uansett over de tingene jeg nevnte, skraping rundt kanten, deigkarusell, i tillegg til at den ikke tar dypt nok ned i bollen, så det blir alltid liggende igjen litt svært dårlig pisket fløte eller eggedosis helt i bunnen (men det kan muligens justeres med å skru på en eller annen skrue). Og at du må stoppe maskina og løfte opp toppen for å fylle oppi mer mel o.l. (noe jeg ikke gidder, og derfor ofte søler utenfor, eller oppi "koppen" som er øverst rundt kroken). Er noen av disse tingene annerledes med Kitchen Aid, Bosch eller andre merker? Det begynner snart å bli på tide å skifte ut vår også, den begynner å slarke litt her og der, men jeg har ikke lyst til å bruke 5-6 tusen på ei maskin hvor dette ikke er løst.

Sist redigert av My : 04-12-18 kl 15:03.
My er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:26.