Sv: Påvirket av FP?
Jada. :innrømmer glatt:
Treningstråder inspirerer! (Takk og lov) ellers er jeg blitt påvirket i fht å bli bedre på mat og å systematisere matkunnskapen min.
I fht barneoppdragelse og sånn er jeg blitt mer gjennomtenkt og bevisst. Jeg vet ikke bare hva jeg gjør, men hvorfor. I tillegger jeg blitt positivt allergisk mot argumentasjon av typen "Det gikk bra med meg" og "enhver mor vet best for sitt barn". Man blir jo etterhvert en jævel på å finne dokumentasjon, og det er jo alltid gøy. Høydarediskusjonene fra NM i fht softis til nyfødte og gåstoler for babyer er jo ikke kommet hit, men det har jo vært moro...
Jeg er blitt påvirket til å handle Odd Mplly, dermalogica, Id-sminke, lekre støvletter, shampoo, leker og bøker på nett. Jeg har skaffet meg vaskehjelp, blitt tøffere på jobbintervju, blitt (litt) snillere og mer tolerant og skal snart ta en brazilian.
Jeg kan jaffal ikke tenke sjæl. Men jeg tror jeg har kommet godt ut av dette. Alt i alt.