Sv: Hva synes du om julebrev?
Jeg liker å få julebrev og julekort. Og når jeg skriver julebrev, utleverer jeg ingen - jeg synes nemlig det må være greit å skrive "pøbelprinsessen er begynt på videregående og trives". Jeg skriver aldri langt og detaljert.
Våre julebrev er korte og konsise - hvis de i det hele tatt blir skrevet
Og de som ikke liker julebrev, kan virkelig ta seg en bolle. Folk har tenkt på deg/dere og sendt et brev for å fortelle litt om hva so skjer og for å opprettholde relasjonen. jeg må bare si at jeg synes det er utrolig lite raust å ikke like julebrev fordi de er for lange eller for skrytete eller for detaljerte. Det samme med bilder med ferdigtrykket tekst - det er da bedre å få det, enn i ikke få noe?
Jeg mener at når noen gjør noe for å være genuint hyggelige, kan man la v ære å like det på rommet sitt. Man må ikke berøver sine medmennesker for alle illusjoner.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
|