Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Black Friday

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-18, 20:42   #11
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Black Friday

Kunne være en interessant øvelse å sammenlikne svarene her og i "hamstre"-tråden. Svært mange mente at det å hamstre på billigsalg er bare lurt, og first come first serve.

Jeg har ikke handlet, mens storesøster har bestilt seg ridestøvler til 40 %. Det er en nødvendig del av idretten hun driver med, og noe hun har på beina stort sett i all våken tid.

Jeg synes heller ikke det er noe særlig å kjøpe masse greier bare fordi det er rasende billig, men skjønner godt at de som skal ha noe de vet de allikevel hadde kjøpt, benytter anledningen til å spare noen kroner. Miljøet tar ikke MER skade av at folk sloss så blodet renner over ei "billig" SVEA-jakke. Hvis de allikevel kjøper den.

Jeg vet ikke egentlig helt hvem som klorer på butikkdørene rundt om kl 06, jeg vet bare at jeg ikke gidder det. Ikke noe merke i verden er verdt min dyrekjøpte søvn, og jeg finner det jeg trenger når jeg trenger det, selvom det ikke har et fancy navn. Kapitalvarer kunne jeg VURDERT å stå opp tidlig for, de kan man jo liksom ikke velge bort at koster litt uansett.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:25.