|
Twenty-four shades of glue En overambisiøs hobbyjulekalender i Shanes ånd der limpistolene er ladde, planene er store, entusiasmen påtrengende og resultatet høyst usikkert. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Internettet, get your glue gun, for noen har tatt seg vann over hodet igjen!Jeg hadde jo en usedvanlig aktiv deltaker i kalenderen i 2011 (herlighet ... da var hun jo bitteliten ... jeg blir dødsimponert når jeg ser tilbake på hva hun produserte den gang).
![]() |
![]() |
#2 |
This is normal!
|
![]() Sv: Internettet, get your glue gun, for noen har tatt seg vann over hodet igjen!
Ny kalender tilgjengelig på Panduro! Den er ikke på langt nær så flott som den opprinnelige, men den duger. Du måå jo bare få snuppa di til å bli med. Tror dette blir litt lettere i dag enn da jeg hadde en 4- åring og 6-åring i hus.
![]() |
![]() |
#3 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Internettet, get your glue gun, for noen har tatt seg vann over hodet igjen!
Det aner meg at snuppa var mer engasjert som 6-åring enn hun vil være nå som hun er 13.
![]() |
![]() |
#4 |
Glamorøs
|
Vi prøvde sist vinteren B var 12. Ingen suksess.
![]() |
#5 |
bits and pieces
|
7 år siden altså!
![]() |
![]() |
|
|