Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-07-07, 18:02   #1
safran
saftig

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen

Jeg klarer ikke helt å engasjere meg, merker jeg. Om prinsessen tar ekstrajobber som Tupperwarekonsulent kunne ikke brydd meg mindre. Jeg er ikke spesielt opptatt av kongehuset.

Gammel 24-07-07, 18:14   #2
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Jeg håper bare at hun er modig nok til å melde seg ut av statskirken. Men det tviler jeg på at hun er. Så vidt jeg ser det, så har kristendommen en trosbekjennelse, en bibel, og det hun gjør (uansett hva man måtte mene om det) er veldig vanskelig til å forene med kristendom.

Er det?

Gammel 24-07-07, 18:23   #3
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Er det?

Ja, det er det faktisk.

Alle får lov å tro på hva de vil, men det er ikke sånn at man kan tro på hva som helst og si "jeg mener det hører kristendommen til". Det finnes faktisk mer eller mindre klar definerte regler på det. Det går ikke an å si at man er jøde, men ikke vil vedkjenne seg det gamle testamentet og heller "tro på det nye".

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 18:34   #4
lil'c
Passiv

Hvor: Oslo
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinse

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=153599

Der ble det sagt mye fornuftig, men han "mobber" nok prinsessen og hele alternativ-mainstreamen han og.

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 18:50   #5
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det er det faktisk.

Alle får lov å tro på hva de vil, men det er ikke sånn at man kan tro på hva som helst og si "jeg mener det hører kristendommen til". Det finnes faktisk mer eller mindre klar definerte regler på det. Det går ikke an å si at man er jøde, men ikke vil vedkjenne seg det gamle testamentet og heller "tro på det nye".

Eh, ja...
Men jeg lurer på HVA det er Märtha tror på som står i et motsetningsforhold til kristendommen?

Meg bekjent har hun hverken avskrevet det nye- eller gamle testamentet eller erklært seg i ledtog med djevelen...

Gammel 24-07-07, 19:00   #6
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Eh, ja...
Men jeg lurer på HVA det er Märtha tror på som står i et motsetningsforhold til kristendommen?

Meg bekjent har hun hverken avskrevet det nye- eller gamle testamentet eller erklært seg i ledtog med djevelen...

Nei, men hun har hatt tett kontakt med holistisk forbund. Det er jo på mange måter en sånn "anything goes"-forening, som hverken avskriver reinkarnasjon (forretningspartneren hennes snakker jo om det, og det er i hvert fall ikke kristen), engletalk og som fokuserer mye på å finne gud i seg selv. Det er så vidt meg bekjent ikke noe som er opplest og vedtatt innenfor kristendommen, snarere tvert imot.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 19:06   #7
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Fornøyelig.
Jeg vurderer for øvrig å opprette en Hogwarts-avdelig i Oslo, dersom et passende lokale skulle dukke opp. Mim får jobben som Defence Against the Dark Arts lærer, hvis hun vil ha den.

Ja! Det hadde vært noe!

Gammel 24-07-07, 19:17   #8
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Standard

Nei, men hun har hatt tett kontakt med holistisk forbund. Det er jo på mange måter en sånn "anything goes"-forening, som hverken avskriver reinkarnasjon (forretningspartneren hennes snakker jo om det, og det er i hvert fall ikke kristen), engletalk og som fokuserer mye på å finne gud i seg selv. Det er så vidt meg bekjent ikke noe som er opplest og vedtatt innenfor kristendommen, snarere tvert imot.

Kristne mystikere har et slikt perspektiv på den kristne tro.

Jeg er holist. Men begge mine barn er døpt i kirken. Om man ikke legger all vekt på kristne dogmer og trange, menneskeskapte retningslinjer innenfor kristendommen, er det ikke noen motsetning mellom å være kristen og holist. Tvert imot. Om man er en holistisk kristen, er man blant de kloke kristne ( som f.eks Helge Hognestad).

Gammel 24-07-07, 19:19   #9
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette var det første som kom opp ved et kjapt søk på "astarte"

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 18:23   #10
lil'c
Passiv

Hvor: Oslo
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinse

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg klarer ikke helt å engasjere meg, merker jeg. Om prinsessen tar ekstrajobber som Tupperwarekonsulent kunne ikke brydd meg mindre. Jeg er ikke spesielt opptatt av kongehuset.

Opprinnelig lagt inn av Mim

Eller de fordomsfulle sitter på sidelinjen og ler litt, mens de sukker oppgitt over manglende kritisk sans.

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 23:53   #11
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Kan ikke annet en å signere denne.

Gammel 25-07-07, 19:55   #12
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er i grunnen ganske enig i dette ogsaa jeg!

Men saa er jeg egentlig imot hele institusjonen kongefamilie ogsaa da...

Emneord
engleskole, klassiker

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:25.