|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hvilke oppskrifter må man kunne når man flytter hjemmefra?Nå har min eldste flyttet i kollektiv, hun har alltid vært med på kjøkkenet, uten at jeg har kurset henne på noen måte, men hun har fått være med å lage mat og bake, begge ungene har det.
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 24-10-18 kl 00:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvilke oppskrifter må man kunne når man flytter hjemmefra?Tips til alle. Her i huset lager Herremannen mat en gang i uken (i realiteten blir det ikke helt hver uke). Han forteller oss hva vi må kjøpe inn og så lager han maten, noen ganger med litt hjelp om det er noe nytt. Det blir relativt ofte de samme rettene, men menyen hans utvider seg hele tiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke oppskrifter må man kunne når man flytter hjemmefra?
Min på 13 skal gjøre dette fredag. Hun vil lage vegetarmat til oss. Det blir spennende å se hva middagen blir.
![]() |
#4 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke oppskrifter må man kunne når man flytter hjemmefra?Vi er godt i gang med å drille niåringene i matlaging, blant annet ved at de er med på å tilberede tre retters middager (nye oppskrifter hver gang, helst også noe vi aldri har smakt før) med jevne mellomrom. Stor stas og mye gøy for alle fire. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|