|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)Men det er ikke alltid lett. Jeg prøvde å få tak i turbukse på ‘Tise, visste hvilken jeg ville ha, og tenkte at det er typisk ting folk selger. Men når man skal ha 1700 + porto for en brukt bukse med flekk som skal sendes fra Nord-Møre og jeg får akkurat den fargen jeg vil for 1750 på fjellsport.no inkl frakt - da strekker ikke gjenkjøpsviljen min seg lenger.
![]() |
#2 |
|
![]() Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)
Nei, det er en del der ute med en litt spesiell oppfatning om hva som er en innafor bruktpris. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg synes bruktprisene er et stykke under halv pris nå, og synes ofte folk på Finn pruter også på i utgangspunktet lave priser. Jeg er bare glad at det blir gjenbrukt, men jeg blir en smule oppgitt av folk på Finn kjenner jeg - og at man ikke svarer om man skal ha eller ikke
![]() |
![]() |
#4 |
|
Men ikke i Candys tilfelle, og det er ganske typisk for friluftsklær i dyre merker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg tenker at pruting er en del av greia på Finn og derfor legger jeg ut ting til litt mer enn jeg vil ha. Når de da pruter den ned litt, blir både jeg og de fornøyde.
![]() |
![]() |
#6 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Da er det greit å ha i bakhodet at de kjøperne du får da er de som er innstilt på å prute, også mister du alle de potensielle kjøperne som konkluderer med at "nei, det er for dyrt", og ser etter noe annet (som f.eks meg
![]() |
|
|