Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Skal du lese Ari Behns nye bok?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-10-06, 20:21   #1
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du lese Ari Behns nye bok?

Syns ikkje Ari er så verst eg. Bakgård var jo litt så som så, men Trist som faen var god syns eg.

Så det kan vere at eg prøve meg på den nye også.

Blir nesten litt irritert når en ikkje klare skille forfattarevnene hans frå den til tider ekle personligheita hans.

Gammel 11-10-06, 20:22   #2
carolin
Har laget seg en tittel

carolin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Nei det skal jeg absolutt ikke.

carolin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 23:19   #3
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Nei, den skal jeg garantert IKKE lese

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 18:56   #4
komo
Aktiv

komo sin avatar

komo er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Solveigmor, her.

Syns ikkje Ari er så verst eg. Bakgård var jo litt så som så, men Trist som faen var god syns eg.

Så det kan vere at eg prøve meg på den nye også.

Blir nesten litt irritert når en ikkje klare skille forfattarevnene hans frå den til tider ekle personligheita hans.

Signerer.

Jeg er for nyskjerrig, kommer i posten snart!

Komo

Gammel 28-10-06, 23:53   #5
Svaggen
Aktiv

Svaggen sin avatar

Svaggen er litt kul
Standard

Har lest Trist som faen, det gikk fort....
Bakgård kom jeg aldri igjennom. Måtte bare gi opp til slutt, og derfor har jeg ingen umiddelbare planer om å lese den siste boken heller.

Gammel 29-10-06, 10:03   #6
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Trist som faen har jeg lest, det tok jo bare en drøy time, så jeg kan ikke si at det var å kaste bort tiden.

Noe mer av ham har jeg ikke orket å lese, ettersom jeg føler mannen står i veien for sin egen litteratur, og jeg egentlig bare får lyst til å kaste noe på ham, pompøse fjollemannen.

Sist redigert av Harriet Vane : 29-10-06 kl 20:51.
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 19:27   #7
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Usikker!

Liker jo IKKE typen, men har på en måte vært litt fasinert av de to foregående bøkene. "Bakgård" var slett ikke verst syntes jeg.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:10.