Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Takk til kronprinsparet

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-08-18, 00:15   #11
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk til kronprinsparet

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Jeg ser at det er forskjell. Jeg mener bare at de ikke kan forvente å velge hvilket rampelys når de er så profilerte. Selv såpass privilegier har med seg ulemper. Men det vil de ikke godta.

Hilsen også Repubikaner

Joda, men her ble denne reportasjen brukt som et slags bevis for at det ikke kan stemme at de skyr rampelyset. Som at det ikke går an å stille opp i reportasjer som denne, og samtidig ikke like at privatlivet brettes ut i Se og Hør. Som om det er akkurat det samme. Jeg mener at det absolutt ikke trenger å være slik at de stiller opp her bare fordi de sulter etter oppmerksomhet.

At de ikke kan forvente annet enn at det skrives i sladderpressen betyr ikke at de trenger å like det. Og ikke nødvendigvis godta det heller. Eller mener du at det er fritt fram hva man kan skrive og publisere om folk, bare fordi de er kjendiser, de må bare finne seg i det, enten de liker det eller ikke? Selv de som har jobbet hardt for å bli kjendiser, og har drømt om det i alle år, mener jeg fortjener å bli møtt med en viss grad av respekt. Men forvente det kan de ikke, det har du jo rett i. Når det gjelder sladrepressen kan man ikke forvente noe som helst når det gjelder folkeskikk eller integritet. Det er en motbydelig bransje, og jeg forventer ikke at de skal respektere noe som helst. De skyr ingenting. Det må være lov å reagere på det som står i Se og Hør, selv om man ikke kan forvente bedre. Ikke at jeg synes kronprinsparet håndterte det noe særlig bra i tilfellet som var utgangspunkt for tråden, men i prinsippet er jeg ikke enig i at kjendiser bare skal finne seg i all mulig dritt bare fordi de er kjendiser.

Og jeg er også republikaner, uten at jeg egentlig ser hvordan det har noe med saken å gjøre.

Sist redigert av My : 30-08-18 kl 00:34.
My er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:34.