|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Yes, we can!!
|
Jeg vet ikke sikkert, men jeg får ikke så veldig gode vibber av det med lekkasjer - hvis det stemmer at hun har lekket ferieplaner også tidligere. Jeg får et inntrykk av at hun har prøvd å få dette forholdet frem i lyset før, men at pressen har behandlet det som et privat anliggende frem til Iranreisen.
![]() |
#3 |
Panzerekstremfeminist
|
Så vidt jeg har skjønt, er det omvendt - hun har skaffet seg kjennskap til planene hans via en slags ferielogg hos SMK. Og hva om hun har prøvd å få forholdet frem i lyset på grunn av bekymringen sin?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Leser
|
Jeg er med Pøblis her i at vi ikke vet grunnen til at hun har meldt dette. Hun kan være en hevngjerrig bitch og hun kan være oppriktig bekymret (kanskje hun til og med er begge deler samtidig).
Kanskje hun også er spion?
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell Sist redigert av him : 13-08-18 kl 14:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Personlig pessimist
|
Han hadde jo meldt fra om Tyrkia-reisen, så den var han åpenbart ikke redd for at kona skulle vite om. Da er det jo ganske tydelig at det nettopp er de sikkerhetsmessige kontroversene ved en reise til Iran han ville kona ikke skulle gjøre noe nummer ut av, antagelig siden hun allerede hadde meldt bekymring? Om det var feriereiser generelt han ville skjule for henne, så hadde han vel ikke meldt inn Tyrkia-turen heller.
![]() |
![]() |
#6 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Helt enig. Er ikke det klassisk hersketeknikk? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Introvert textrovert
|
Skogn. Ja, det står lenger oppe i tråden.
![]() |
#9 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fra Skogn, der fosterfamilien hennes er fra. Det er nok derfor det ble trukket fram som positivt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|