Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-07-18, 19:46   #10
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden

Lærersommeren er deilig, men jeg har jobba inn de timene og enda litt, så jeg veit ikke om heldig er den mest treffende beskrivelsen? For min del var det et bevisst valg, men den sammenhengende fritida koster periodevis mer enn det føles verdt.

Jeg kjenner igjen den apatien litt, jeg og. Når sommerferien kommer, pleier jeg å være helt tom - da har jeg hatt fullt trykk på jobb og knapt nok hatt ei frihelg siden påske. Den første uka har jeg enten migrene eller går rundt og er skjelven av stress som ikke vil slippe, den andre uka siger apatien inn. Jeg orker bare ikke gå i gang. Det pleier å gå seg til! Den siste uka før jobb i august, når ungene er i barnehage og SFO og mannen er på jobb for lengst, er jeg klar for jobb igjen, og enten gjør jeg store og små prosjekter i huset (de samler seg opp, for det blir ikke gjort mer enn brannslukking resten av året), eller begynner å jobbe. I år skal jeg bruke den uka på å lese meg opp til et kurs jeg ikke har hatt på noen år. Og jeg skriver ikke akkurat timer for det.

Sist redigert av Matilda : 03-07-18 kl 20:09.
Matilda er aktiv nå  

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:29.