Sv: Har du malt huset ditt grått?
Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.
Spørs på gråfargen. Før hadde vi "hvitt" hus, men passet på å male antikkhvitt eller hva det var. Blir jevnere enn et hvitt og skittent hus. 
Må si noen av de fargerike husene kan være ganske slitsomme å se på. Det er jo ikke personen inni huset som ser det hver dag, det er det først og fremst naboene som gjør.
Det jeg først og fremst tenkte da jeg så saken, var nok heller - hvor var DERE da det skulle være generalforsamling, da det ble bestemt vedlikeholdsplan og da styrevervene skulle besettes? Etterpå kommer det alltid noen og surer, men de er ikke nødvendigvis der og melder seg når jobben skal gjøres. Hvis ikke jeg har bidratt, er jeg veeldig forsiktig med å kritisere dem som har stilt opp. 
Tullete kommentar. Jeg leste hele artikkelen i forrige uke og klarte ikke lese annet enn at styret hadde bestemt, beboerne var ikke informert på forhånd og diskusjon vil ikke styret ha. Selvsagt kan man bytte styre etterpå, men jeg kan godt forstå at beboerne ikke leste diktatorisk fargevalg ut av tidligere årsmøte og styrevalg.
|