|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Flått - finnes det noen mening i at de eksisterer?Jeg har begynt å lure på en ting her nå; til hunder får man flotthalsbånd, eller flottmiddel som man drypper i nakken på dem. Resultatet av dette er jo at flåtten ikke biter. Hvorfor i alledager har man ikke funnet noe slikt middel som vi mennesker kan bruke? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Flått - finnes det noen mening i at de eksisterer?
Vi kan bruke myggmidler - de begrenser omfanget. |
![]() |
![]() |
#3 |
Tilpasser tittel
|
![]() Sv: Flått - finnes det noen mening i at de eksisterer?Jeg har en skikkelig kosehistorie om flått.. ( nå er du advart)
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Flått - finnes det noen mening i at de eksisterer?Måkene suger seg ikke akkurat fast på deg.....men ja - flått er det mest motbydelige jeg kan tenke meg! Og det er ikke ufarlig heller, for man kan få hjernehinnebetennelse bla. og det er ikke særlig hyggelig å tenke på. |
![]() |
![]() |
#5 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Flått - finnes det noen mening i at de eksisterer?Jeg er ikke den typen menneske som hater noe her på jord, men når det kommer til de forbanna småkrypa der, så er det jeg føler i forhold til de ikke langt i fra hat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Flått - finnes det noen mening i at de eksisterer?
Kan signere den, ja.
![]() |
#8 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() Sv: Flått - finnes det noen mening i at de eksisterer?Har dere forresten sett Ticks? En film om GIGANT-flått. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|