Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Øreklokker for barn

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-07-07, 16:02   #17
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øreklokker for barn

Jeg har ingen, virkelig ingen, problemer med å ta med snuppa på festival. Hun var da hun var baby, og det gikk superfint. Hun sovnet mitt under Animal Alpha-konserten, så ørevernet må være veldig effektive.

I år skal vi bare en dag, og hun danser hemningsløst til gatemusikanter som ikke kan spille i det hele tatt, så tror jeg hun kommer til å sette stor pris på litt ordentlig musikk også. På grunn av magen min tror jeg nok at vi uansett skal tidlig hjem.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:33.