Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Nedtelling til Harry Potter #7

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-07-07, 06:52   #2
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nedtelling til Harry Potter #7

Jeg vet rett og slett ikke. Jeg må ærlig si at jeg ikke syntes forrige boken holdt helt mål. Den var bra nok, men jeg synes det var tydelig at hun sto under press for å få ting til å skje sånn at det rimer med slutten. Selv om jeg ikke syntes alt virket like logisk i boken.

Jeg er spent hvordan det fortsetter å gå med Draco. Jeg tror heller ikke Snape virkelig er på Voldemorts side. Hvis han drepte Dumbledore mot hans vilje så tror jeg han har andre motiver enn å gjøre det for Voldemort. Jeg tror også det som sto i den siste Horcruxen (som viste seg å være tom), nemlig R.A.B kommer til å bli viktig i denne boken.

Hvem dør? Jeg vet ikke. Jeg har alltid holdt en knapp på Ron eller Hermione, men det er godt mulig både Voldemort og Harry dør i kamp. Akkurat det der synes jeg personlig er mindre spennende, hvem det til slutt blir.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:56.