|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#11 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er «uekte» på deg?
Ja, jeg er helt enig med deg. Det er stor forskjell på å bli tatt for å være eldre er eldre enn man er, og å bli tatt for å være i et helt annet humør enn man er, gang på gang. For den ene av de jeg kjenner, som har snakket om dette, er det spesielt sårt at små barn sier at hun ser sint og streng ut. Det er heller ikke en person som er usikker i forhold til eget utseende på andre områder, verken grå hår, kroppsfasong eller andre rynker, men akkurat dette er noe hun sliter med (har hatt denne siden relativt ung alder, på grunn av år med smerter og psykiske problemer, ikke noe som har kommet ved å ha blitt middelaldrende). Jeg synes jo ikke at hun trenger å ta noe botox, jeg synes hun er fin som hun er, det er jo slik hun ser ut. Jeg kjenner henne, og vet når hun er glad og sur. Men det betyr ikke at jeg ikke klarer å sette meg inn i problemstillingen, og jeg får i alle fall ikke noe behov for å himle eller hånle av det. Det har bare gitt meg et litt mer nyansert syn på hvorfor enkelte vurderer botox. Det er alt. I løpet av livet opplever man stadig ting som gjør at man justerer sitt syn på hva som er "fasiten" i verden.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 19-04-18 kl 11:10. |
|
|
|
|
|