Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Klær til stor jente (str. 12 år+)

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-04-18, 12:50   #1
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klær til stor jente (str. 12 år+)

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

WOW og Kappahl har en del bra.

Skal sjekke Wow, men kikket nettopp på KappAhls nettsider - grusomt! Den hvite t-skjorta i innlegg 2 er derfra.

Wow ser bedre ut, ja. Der har vi ikke vært så mye. Ellers har vi funnet noen gode, ikke så åletrange olabukser med høyt liv i barneavdelingen på Cubus - kjøpte en i str. 14 år, jeg også!

Sist redigert av Bluen : 12-04-18 kl 13:08.
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-18, 12:55   #2
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Min erfaring er at man må lete litt for å finne nøytrale plagg. Mye har farger og mønster, for ikke å snakke om poylester og nupper etter en dag. .grøss: Vi finner vi som regel noe om er ok midt mellom alle blomstene og de korte toppene.

Gammel 12-04-18, 13:09   #3
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Skal sjekke Wow, men kikket nettopp på KappAhls nettsider - grusomt! Den hvite t-skjorta i innlegg 2 er derfra.

Wow ser bedre ut, ja. Der har vi ikke vært så mye. Ellers har vi funnet noen gode, ikke så åletrange olabukser med høyt liv i barneavdelingen på Cubus - kjøpte en i str. 14 år, jeg også!

Om du sorterer på "konservativkolleksjonen" til KappAhl (Hampton Republic) så syns jeg ikke den er så ille? https://www.kappahl.com/nn-NO/barn/k...n-republic-27/

Gammel 12-04-18, 13:11   #4
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Om du sorterer på "konservativkolleksjonen" til KappAhl (Hampton Republic) så syns jeg ikke den er så ille? https://www.kappahl.com/nn-NO/barn/k...n-republic-27/

Ikke så ille som den hvite t-skjorta, men jeg er helt vaksinert mot maritim stil.

Gammel 12-04-18, 13:12   #5
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Dette er forresten det man står igjen med av Hampton i str. 158. Det er generelt dårlig utvalg i store barnestørrelser. Den dag kjem aldri at mine barn iføres sånne vatterte Christian Kopperud-vaffeljakker, gitt. (Derimot har mannen en, og jeg har fnist siden han kjøpte den. )

Gammel 12-04-18, 14:28   #6
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Nå vet jeg ikke helt hvor lite smal hun er, men jeg synes du skal være litt forsiktig med å ta henne med til Wow uten å ha tittet litt selv først.

Klærne på Wow er veldig smale i snittet, og snuppa mi måtte gå opp veldig mye i størrelse for at det ikke skulle bli trangt. Dette var en egenskap hun likte tidligere da hun var veldig tynn, men nå er hun mer normal i fasongen og reagerte litt på at hun måtte så mye opp i størrelse. Datteren min ligger midt på grafen for høyde kontra vekt for sin aldersgruppe - altså midt på 50 %, så hun er verken bred eller smal. Men på Wow ble det allikevel for trangt nå.

Så vi har beveget oss helt over på voksenbutikker.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:26.