|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Off the map.
|
![]() Sv: [Spinnoff] Hva er du skikkelig god på med ungene dine?
Det var litt min første tanke også. Men da har vi vært flinke til å finne en god far for dem.
![]() |
#2 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Spinnoff] Hva er du skikkelig god på med ungene dine?Jeg synes vi er god til å ta dem med på mange ulike opplevelser. Både gjennom ferier og turer og i hverdagen. Vi har barn som er godt vant med restaurantbesøk og kino, teater og bibliotek. De av barna som er med på fritidsaktiviteter blir fulgt opp gjennom kjøring, henting, dugnad, generell interesse, tilrettelegging mtp. utstyr og på den ene aktiviteten begge mine to eldste er med på er en av oss alltid med og deltar i, iom. at denne er lagt opp slik. Det setter ungene enormt pris på, selv eldste som altså straks blir ti år gleder seg til den aktiviteten. Særlig mannen min er flink på å delta i aktiviteter her hjemme, det være seg legobygging, brettspill, høytlesing eller tv-spill. Ungene våre og kompiser av eldste synes det er stor stas med en pappa som liker å game sammen med dem, og det er visst ikke vanlig kost i alle andre hjem (men vi er nok litt yngre enn en del av de andre foreldrene i klassen, så det har sin naturlige forklaring).
![]() |
|
|