Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ting som irriterer volum IV

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-02-18, 10:37   #11
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Ingenting som bæres inn i alle fall. Men mulig de holder på å få ting på plass, på 3. Dagen. Men det er fullt mulig å gjøre uten dette bråket. Nå er klokka så mange at de kan sette seg ned for dagen synes jeg.

Ja jeg vet jeg burde vi langt ute i skogen, men dette ville alle reagert på, det er jeg ganske sikker på.

Nja, jeg har bodd 30 år i blokk og har (hadde) ganske stor tåleransegrense i forbindelse med inn- og utflytting og oppussing. Samtidig må det være mulig å si fra at etter klokka da og da kan de godt avslutte aktiviteter som støyer nedover, særlig hvis du er sensitiv på slikt. De har sikkert utpakking som ikke bråker å gjøre også.

Strå er ikke aktiv  

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:47.