|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Litt hjelp mht gaver og rettferdighet- barnebarn og oldebarn
Akkurat det er jeg jo enig i, men så lever denne damen med barn som gjerne kritiserer. Hun mener jo at det yngste barnebarnet bør likebehandles med de andre barnebarna fordi hun vil være der for en kortere periode av dette barnebarnets liv. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
thirtysomething
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Litt hjelp mht gaver og rettferdighet- barnebarn og oldebarnMin farmor (97 år) har 2 barn, 2 svigerbarn, 4 barnebarn (31-34 år) og 4 oldebarn (6-8 år). De siste (10-15?) årene har hun gitt oss alle kr 500 både til bursdag og jul. Disse bruker vi som vi selv ønsker - om det er noe vi trenger/ønsker oss eller om vi vil spare. Hun har som hun sier ikke peiling på hva vi ønsker oss, og ikke mulighet for å tråkke butikker rundt etter noe som kan passe. Jeg synes dette er en helt grei løsning |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Litt hjelp mht gaver og rettferdighet- barnebarn og oldebarn
Sånn er det med mormor også. Her får vi alle 500 kr til de fleste anledninger. Noen ganger kjøper hun gave til oss, det kommer ann på hva hun orker. Egentlig tror jeg hun synes det er litt stas å kjøpe gaver, men hvis hun ikke orker blir det penger. Dvs. jeg regner med at de andre får tilsvarende gaver uten at jeg bryr meg så veldig mye. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Litt hjelp mht gaver og rettferdighet- barnebarn og oldebarnJeg syns det er trist at en skal få kritikk når man prøver å være snill.
|
|
|
#6 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Litt hjelp mht gaver og rettferdighet- barnebarn og oldebarnDet gikk litt i surr for meg med barnebarn og oldebarn og alle familiebånda i innlegget ditt, men jeg tror jeg fikk med meg essensen i det. Sist redigert av Kaija : 23-04-09 kl 22:02. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Litt hjelp mht gaver og rettferdighet- barnebarn og oldebarnMin bestemor gir alle likt hun. Være seg barn(1), barnebarn(5) og oldebarn(9). |
|
|
|
![]() |
|
|