Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Grønne fingre

[Inspirasjon] Restefest i kjøleskapet

Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-01-18, 22:29   #1
millact
Bør lage seg en tittel selv

millact sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [Inspirasjon] Restefest i kjøleskapet

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Nei, det st vi bare er tre vanskeliggjør det noen ganger, syns jeg. Å bake en sjokoladekake å ha i fryseren blir nesten too much, for det er jo så lite vi kan spise av den.

Det var en god idé. Da blir jeg kvitt litt mer av den.

Du kan jo dele opp kaken og fryse i porsjoner.

Gammel 02-01-18, 22:42   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Du kan jo dele opp kaken og fryse i porsjoner.

Jada, det hender jeg gjør det altså, men som regel fordi jeg først har bakt til noe. Det sitter liksom litt langt inne og bare bake for å fryse ned. Jeg vet, det er jo en litt teit tanke. Vi spiser bare kake tre ganger i året, kanskje. Til hver sin bursdag.

Men melka ble jo kjøpt inn til kake til å begynne med, så det er absolutt et godt forslag altså. Jeg lover at det blir kake om det er mer igjen til helga.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-18, 07:42   #3
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jada, det hender jeg gjør det altså, men som regel fordi jeg først har bakt til noe. Det sitter liksom litt langt inne og bare bake for å fryse ned. Jeg vet, det er jo en litt teit tanke. Vi spiser bare kake tre ganger i året, kanskje. Til hver sin bursdag.

Men melka ble jo kjøpt inn til kake til å begynne med, så det er absolutt et godt forslag altså. Jeg lover at det blir kake om det er mer igjen til helga.

Fordelen med å ha unger i barneidretten. Det er alltid bruk for kake til kiosksalg på ett eller annet arrangement.

Gammel 03-01-18, 08:43   #4
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Inspirert av denne tråden lagde jeg havrelapper i går kveld, som ble spist til frokost i dag.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:22.