|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Glamorøs
|
Sv: Fortell meg om Sør-Spania, høstferienAh, nå så jeg at jeg hadde skrevet sør for Malaga. Det var selvfølgelig en feil.
|
|
|
#23 |
|
Hertuginne
|
Sv: Fortell meg om Sør-Spania, høstferienVi har jo dratt til Spania tre høstferier på rad nå, og trives godt med det. Været har vært mer enn varmt nok, selv om det i fjor var litt ruskete vær de to første dagene. Vi har forelsket oss i en liten by like ved Nerja, det tar oss i underkant av en time til Malaga.
|
|
|
#25 |
|
Hertuginne
|
Sv: Fortell meg om Sør-Spania, høstferien
På Malaga er det typisk GoldCar som får den verste trafikken, vi har omtrent gått rett til skranken hos både Avis og Hertz i Malaga.
|
|
|
#26 |
|
I mål
|
Sv: Fortell meg om Sør-Spania, høstferien
Det er mer praktisk ja. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Fortell meg om Sør-Spania, høstferienGoldCar i Malaga er ille om lørdager, men helt OK andre dager. I år lander vi på en torsdag (som vi har gjort enkelte andre år), så i år har vi leid gjennom GoldCar. Forrige gang vi landet på en lørdag stod vi 3 timer i kø. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fortell meg om Sør-Spania, høstferienDytter på denne. Lurer på å dra til Nerja igjen til sommeren. Tips til bosted?
|
|
|
#29 |
|
Glamorøs
|
Sv: Fortell meg om Sør-Spania, høstferienVi leide leilighet i Capistrano Playa, et leilighetskompleks ved Burriana Beach. Rett ved stranda, mye god fisk på strandrestaurantene, og gangavstand inn til byen. Rolig, og forbausende privat, til å være et såpass stort kompleks.
|
|
|
#30 |
|
Sv: Fortell meg om Sør-Spania, høstferienTror jeg ser for meg hvor det er. Det er jo sentralt og fint.
|
|
|
#31 |
|
Glamorøs
|
Sv: Fortell meg om Sør-Spania, høstferienJa, kort vei til stranda, litt lenger inn til byen. Men gikk fint å spasere inn på kvelden med en 11-åring.
|
|
|
#32 |
|
Sv: Fortell meg om Sør-Spania, høstferienTakk for gode tips! Forrige gang bodde vi i leilighet i byen, kort vei til stranden og takterrasse med basseng.
|
|
|
#33 |
|
Glamorøs
|
Sv: Fortell meg om Sør-Spania, høstferienJa, Hiawata og jeg likte Malaga godt. Etter halvannen uke i Nerja gikk urbanistene i familien (jeg og han) omtrent på veggen.
|
![]() |
|
|